Lite farsdags inspiration

Mörkret har lagt sig och barnen börjar bli trötta men än är inte Fars Dag till ända. Här kommer ett par bilder på den present min far kommer få av mig när vi träffas eftersom vi tyvärr inte hade möjlighet att träffas den här helgen. Så är det med fäder som bor långt borta.

Men inspiration av
Mayas härliga Haloweenpåsar har jag pysslat ihop en liten påse till far. Den kommer senare att fyllas med något gott. Påsen hittar du i butiken, den finns även i en något större storlek, då i brunt. Jag skar ut två lagom stora bitar av ett hårdare mönsterpapper och använde en av dem som framsida på påsen. Där dekorerade jag med Sockergrynets härliga hjärtan som jag även haft 3D-lack på. Övrigt från butiken är tags, snöre och organzaband med mönster.





Grattis på Fars Dag alla fäder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback