Halloween poser / Halloween bags

Det er ikke lenge til Halloween!
Og i den forbindelse bruker vi å få noen barn på døren med spørsmål om "trick or treat",så da må man jo ha klart noe godis til dem! :)

Jeg har lagd små poser med plass til litt godis :)
Så da slipper jeg vel unna "trick" i denne omgang ;)

 
Første posen er laget med heksa,som jeg personlig synes ser mer snill en "heksete" ut :)
Det samme med flaggermusene,så søøøte da!
Jeg har malt med distress ink. Den ene billetten er maskert som jeg fortalte om i forrige innlegg,og deretter satt på bokstavene.
**********************************
The first bag has the witch motif,and i think this witch is more cute than "witchy" ;)
The bats is also cute i think :)
I have coloured with distress inks.


Her har jeg igjen brukt ett motiv fra Angie B linjen :) Også malt med distress inks.
Forresten har alle flaggermusene fått litt "blod" på tann ;) Men dessverre vises det ikke så godt på bildet..
***************************
Here i have also used a motif from the designer Angie B.
Coloured with distress inks. All the bats have a little "blod" on their teeth,dosen`t show to well on the pictures..


Katten på sopelimen synes jeg var rååfiin! En skikkelig sjarmør!
Samme fargelegging og samme oppsett :)
*************************************
The cat is soooo cute! I have used and done the same here as well :)


Fugleskremsler er vel ment å skremme,men denne karen skremmer nok ingen ;)
******************************
Scarcrow is made to scare,but this fellow doesn`t scare much ;)


Baksiden av posene lagde jeg enkelt og greit slik :)
Alle kanter både på forside og bakside er distresset på kantene.
**********************************
The back of the bags i made like this :)
All the edges on the front and back is distressed.


Og til slutt ett bilde av posene samlet :) Nå er jeg klar for "skremmende" nabobarn ;)
*************************************
And in the end a pic of all the bags together :) Now i am ready for the "scary" neighbour kids ;)


Ha en flotters dag alle sammen!/ Have a nice day!
Klem / hugs Maya :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åå så fina påsar! Nu blev jag jätteinspirerad!

Måste nog utöka registret med de söta fladdermusarna... ler

Postat av: angeljakki

These are so cute, the attention to detail is awesome. Your colouring is perfect and that pussy cat on the broom is soooooooo cute x x x

2008-10-16 @ 17:01:47
URL: http://angeljakki.blogspot.com
Postat av: Inger

Du är verkligen jätteduktig och din färgläggning är fantastisk!

2008-10-17 @ 10:36:17
URL: http://ingerinspirerar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback