Vinnare från helgens färgtävling

Då har Jag och Design Teamet tittat igenom alla fina bidrag som kommit in och bestämt oss för två vinnare. :-)

I Layout-klassen säger vi GRATTIS till följande bidrag...


Scrappat av:  Veronica Ohlson 

GRATTIS GRATTIS!!

Och på Kortsidan så kunde vi till slut enas om en vinnare och det blev följande kort....


Stämplat av: Lena Knutsson

GRATTIS GRATTIS!!!

Era vinster kommer i posten inom kort ifall ni skrivit er adress i e-mailet med bidraget!
STORT GRATTIS!




Jag vill påminna om
TIPSVINNARNA i det här inlägget!
Hör av er till mig snarast så ni inte missar era presentkort !
(lenislenis + krumeluran)


Senare under dagen kommer jag med veckans nyhetsbrev - håll utkik!

Kommentarer
Postat av: lenislenis

YIPPIEEEEEEEEEEEE!!!!!! Har JAG vunnit!! Så KUL!!! Supertack!!

Postat av: Veronica (leia)

Vad kul att vinna! Chocken har knappt släppt än =)

Tusen tack!

Kramelikram Veronica

2008-05-31 @ 11:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback