Tipsvinnare!

Nu har ni fått vänta en stund på att få höra vilka som blev vinnare från veckans "tipsrunda". :-)

2 presentkort @ 100:- blev det till slut att dela ut - men det var på håret vill jag säga!

TUSEN TACK för alla härliga tips som kommit in och jag tror att flera av er kommer få se dom produkter ni önskat trilla in här hos InkyWings framöver. Om tygeln håller så kommer det hända en hel del under sommaren och hösten som sagt.

Vinnarna ja....  jag säger GRATTIS till följande inlägg:

Inlägg nr 7
Postat av: lenislenis

Jag skulle oxå gärna se stansar/punchar i sortimentet och då gärna ett bredare utbud.
Oftast har butiker stansar/punchar men inte så stort utbud.

2008-05-14 @ 12:42:23
URL:
http://lenislenis.blogg.se/

Inlägg nr 18
Postat av: krumeluran

som någon tidigare sa.... punchar är svårt att få tag på. speciellt större hörnpunchar och runda

2008-05-17 @ 18:57:04
URL: http://krumelurans.blogg.se/

GRATTIS GRATTIS!
E-maila mig på inkywings[snabel-a] inkywings.com och säg att ni är vinnare så talar jag om hur ni ska göra för att använda ert presentkort när ni handlar! :-)

Presentkortet skall användas senast 30e Juni-08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback