Du är underbar!

Nu är julen verkligen slut och vi har börjat resan in på ett helt nytt år.
Spännande!!
Kom på att det kanske kan vara dags att göra ett och annat litet hjärte-kort och sända till någon man tycker om.  :)
Ett väldigt enkelt kort med ett akvarelliknande papper som bas.
Hjärtana är stämplade med Distress ink. Jag sprayade först lite lätt med vatten över stämpeln innan jag tröck ner den på papperet. Därav dom lite luddigare kanterna.
När hjärtana torkat stämplade jag texten över med svart Memento-dyna. Ramen runt är dragen på fri hand med svart penna. Underbart? Visst? ;)
Jag tog en lika kortstomme, men här satte jag på en bit mönstrat papper (perfekt om du vill minska spillhögen!) och över kanten satte jag en bit tissue-tape från mr Holtz himself.
Dekorationen blev en brad med stjärna. Texten är minivarianten av den på föregående kort. Ibland behöver man stort - ibland smått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback