Tagdie

Tim H har en större die som mäter ungefär 8*15 cm. Mycket användbar, både på kort och bara som en stor tag. Fördelen med den här är ju att man kan stansa ut i vilken färg man vill.


Här har jag färgat in tagen med distresser (rusty hinge, barn door och mahogany) stämplat med olika stämplar från Tims kollektioner samt en text i svart. Även en liten tag fick en omgång med distresser och stämplar plus ett organzaband.
Den stora tagen vek jag och satte fast dekorativa staplers - ni kommer väl ihåg den stora mackapären med alla läckra staplers som var så otroligt populär för ett antal år sen (senil, jag vet)?
Som avslutning använde jag tissue tape och färgade in den med lite rusty hinge.

Chruss

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Underbart kort i all sin enkelhet. Och vilken användbar die. Tack för inspirationen Chruss!



Kram, Gunvor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback