It's raining

Nope, det gör det iallafall inte här i Mälardalen just nu när jag knåpar ihop det här inlägget. Men slagdängan It's raining men tror jag många av er hört och när jag satt och kikade på min planering så...helt plötsligt....kom jag att tänka på Så ska det låta - ett av mina favoritprogram - där de hade en bildgåta där de sjöng den här låten bl a.

Så det blev så här när tankarna kom ner på bordet:


Här kommer killarna farande från himlen! Upp o ner, kors o tvärs...
Jag har använt baksidan på ett block och limmat fast bokpapper och sedan stansat ut dem med hjälp av
Tim H härliga dies - det gjorde att de blev lite kraftigare och kom upp lite från kortbasen. Svept distressink över hela (rusty hinge och mahogany) En spillbit satte jag i skrivaren och skrev ut texten. Avslutade med lite TH Tissue tape, Symphony som även där fick lite ditressink över sig.

Ha en bra vecka - det blir en del dieskort gjorda av mig den här veckan så kom gärna tillbaka och kika in!!
Chruss

Kommentarer
Postat av: Åsa aka Scraphorse

Så fint!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback