Fjärilar

Tim H släpper ju många fina stämplar också, en del tycker jag ärligt talat inte om alls men en del smälter jag för. Som det här setet från honom - Papillion Set, ihop med Bo Bunnys ljuvliga papper Gabrielle...mumma!!!!



Jag har gjort ett Z-kort och på fliken är fjärilarna stämplade 2 ggr med sepia ink och textstämpeln med StazOn saddle brown.
På fliken som är på insidan har jag stämplat den långa fjärilsstämpeln även den med saddle brown.


(beklagar färgkvaliten, fotat ute och det var halvskumt med blixt)

Ha en härlig dag!
Helgerna avlöser varandra nu och det är skolavslutningar, studenten och en ljuvligt vacker tid ute.
Njut och stressa inte!

Chruss

Kommentarer
Postat av: Elwa

Underbart fint, Chruss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback