Snabbare kort

Ja, faktum är att man hyfsat snabbt kan få ihop ett kort (eller två) om man har några färdigmålade motiv på lager! :) Och det är precis vad jag har skapat mig när jag suttit och vilat/kurerat mig i soffan.

Och har man några färdigmålade motiv så börjar det snart klia i fingrarna att få sätta ihop dom till ett kort (eller två) och igår lyckades jag faktiskt få mig några minuter vid pysselbordet till detta.



Gjorde Luka till en riktigt 70-tals-pojke, så jag spann vidare på temat med hjälp av MMEs nya papper. Visst passade dom perfekt?



Och Marci, är hon inte läcker!?  Även här har jag använt nya papper från MME tillsammans med en bit spets som fått lite färg på sig med hjälp av Glimmer Mist. Blommorna och bladen har jag glittrat till med Glimer Glam. Det roliga med glammen, är att man inte behöver haka upp sig så mycket på vilken färg den har, man bara penslar på så brukar det bli underbart läckert med glittret och endast en ton av den färgen som Glammen har.

Nu ska jag ta kväll i soffan, vem vet, det kanske blir ett par motiv till eftersom "målerilådan" står parkerad där. :)


Kommentarer
Postat av: Carina

Visst går det fortare när man redan har ett målat motiv. Själv satt jag på sportlovet och målade, vi var i stugan och pennor och utskrivna motiv fick häng med. Jättefina kort,Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback