Glada kossor!

Visst är det en fröjd att se när de släpper ut kossorna på vårkanten, deras glädjesprång! Eller små kalvar - för att inte tala om Bregottreklamen :-D
Så när det fanns underbara djur med i kollektionen från LaLaLands så gissa vem som nappa direkt! Moi!



Happy Maya blev min storfavorit direkt! Jag har målat henne med MCP-tekniken sen behövs det inte mycket mer än lite blommor att förgylla hagen med...
Stämplarna är redan monterade på EZ så det är bara att tuta och köra när du får dem i din hand. Maya är ungefär 6*6 cm stor.

Chruss

Kommentarer
Postat av: Åsa aka Scraphorse

Underbart kort, Chruss!



Färgläggningen är förstaklassig!

Postat av: lenislenis

Supercharmig ko och ett jätteläckert kort! Gillar mkt!

2011-03-18 @ 23:35:40
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Jättefint kort! Jag tänkte faktiskt på dig så fort jag såg de nya stämplarna i webbshoppen ;)



Kram, Gunvor

2011-03-19 @ 14:16:18
URL: http://gunvors.blogg.se/fotoblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback