Födelsedag och BoBunny

Det är väldigt populärt att stämpla och måla på s k kraftpapper - har det i o f s varit i vågor men jag har inte vaknat förrän nu :-D


Här är det Birthday Marci - MCP-tekniken samt en vit penna för prickar och streck. Ni vet väl att det är bäst att ha med sig en kompis när man går bort?
Den lilla
fjärilsknappen kommer från BoBunny - det var helt sagolika tillbehör till de nya serierna! Små minirosor och en riven bit vellum och det var klart.

På tal om BoBunny - ni har sett de nya papperen Lisa har tagit hem? Jag föll som en fura för Gabrielle och Timepiece - papper helt i in stil och de passar bra med Tim Holtz också! Titta in i butiken får ni se det nya!


Jag köpte paperpads på 6*6 och i Gabrielle var det detta ljuvliga fjärilspapper - mumma!
Stämplade bara en enkelt men tänkvärd text från Tim H och sedan målade jag fjärilen lätt med silvrig Glimmer Glaze.

Ha en fortsatt bra söndag och kommande vecka!
Chruss

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Så underbara kort! Jag har inte testat att stämpla på craft paper men får väl göra det nu!

Kram, Gunvor

Postat av: annkan

Helt underbara kort! Och vilka härliga papper och färger... :-)



2011-03-20 @ 12:56:01
URL: http://annkan.bloggplatsen.se/
Postat av: lenislenis

Superfina kort! Fjärilspapperen är underbart ljuvliga och SÅ snyggt att inte "förstöra" utan behålla å mkt av papperet. Stämpling på craftpapper var riktigt snyggt! Mkt snyggt färglagt oxå! Gillar jättemkt!

2011-03-21 @ 17:23:32
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback