Provat nya stämplar!

Kunde inte hålla mig utan jag fick lov att provstämpla ett par kort så här på midsommarafton. :)

Jag har saknat stora stilrena stämplar så nu har jag tagit tag i saken och gjort ett gäng! Mitt när jag höll på så började mina härliga DT-tjejer prata om minitexter, ja så då blev det ett litet ark sånna oxå. :) Bilderna nedan visar exempel med både stora och små.  Hoppas ni där ute gillar stämplarna!

Texten i bakgrunden är en Tim Holtz-stämpel och stämplad med VersaMark. Stråna är från InkyWings och stämplade i grönt + brunt. Texten är en ny stämpel som släpps den 1 juli.
Swirlarna i bakgrunden + fågeln är Tim Holtz-stämplar. Texten är en ny stämpel som släpps den 1 juli. Ramen är ritad på fri hand med en tuschpenna.
Ett litet minikort av en spillbit med en av dom små texterna. Kortet mäter 4,5x7cm.  Bandet finns i webshopen. Stämpeln släpps 1 Juli.
En av dom små texterna stämplat på en tag. Det röd-vita Twine-snöret finns i webshopen. Stämpeln släpps 1 Juli.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Jag gillar stämplarna!!!

Postat av: Anna Nilsson

kan man anta att släppet sker på papperskraft i leksand? :D



texterna är jättefina å ska absolut få följa med mig hem :)

2011-06-25 @ 12:17:46
URL: http://yrlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback