En väska kommer packad

Veckan som var har varit fylld av skolavslutning och student. Så denna vecka bjuder jag på lite paket, kort och presenter från den gågna veckan :-)

Och jag tänkte börja med ett paket. Min syster dotter tog studenten i fredags och det är ju så svårt att veta vad man ska köpa. TYcker det är lite trist att ge pengar, men hon hade en liten önskan och det var en egen resväska då hon flyttar till New York i höst. Så för att stoppa bidraget till väskan i något så gjorde jag en väska.

Jag utgick från en åda utskuren med min Cricut.

Den dekorerade jag sedan och försökte få att se ut som en resväska.





Papper:
Melissa Francess
Dekortaioner: Brads, Spets
Övrigt: Hörnen från Tim Holtz ATC & Corners dies, De små tagsen köpte jag när jag var i USA i februari.

I morgon blir det ett kort till Paketet;-)

Kram Anna-Lena aka Hönan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback