:: you rock ::

Efter en vecka i pastellfärger, hjärtan och en hel del rosa så avslutar jag med ett lite tuffare kort med ett av mina favoritmotviv från Greeting Farm.



Inkywings har tagit in en av mina absoluta favoriter i pappersväg;
MME´s Alphabet Soup.
(för det har ni väl inte missat...)
Här har jag använt två av "baksidorna".



Bokstäverna är utstansade med alfabet från Sizzlitz och sedan glaserade med 3d-lack.


Storlek/Size: 10x15 cm
Stämplar/Stamps: Greeting Farm, Inkywings
Papper/Papers: Kraftpapper, MME - Alphabet Soup
Ink/Färg: Distress - Vintage photo, Memento- Tuxedo Black
Färgläggning/Coloring: Promarkers
Övrigt/Embellies: Snöre, nät, Sizzlitz alfabet


Kommentarer
Postat av: carina

Läckert kort, Gretting Farms stämplar är goa. Trevli Helg/Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback