Tim Holtz underbara stämplar

Jag bara älskar att använda Tim Holtz stämplar! De tillför verkligen det där lilla extra till ett projekt och just nu är jag inne i en period däe jag använder dem på mina Lo'er.



Blomsnurklan har jag stämplat upp i bakgrunden direkt på cardstocken med en distressdyna. Papperna hittade jag bland mina spillbitar och är från Basic Grey och BoBunny.

Sedan har jag använt Tim Holtz burstämpel som dekoration. Jag stämplade upp den på OH-film med min svarta StazOn. När den torkat klippte jag ut den och knöt fast en bit snöre som "upphängning". Buren fick sedan sällskap av en metallfjäril.



Fraktfritt HELA Januari!
InkyWings har födelsedag i Januari så vi firar detta med fraktfritt hela månaden.
(brev upp till 2kg inom Sverige)
 
Och ja, ehrm, vi fyller 10 år "i år igen"... fast den här gången på riktigt. "Någon" var lätt förvirrad förra året och trodde det var då, men det kom jag på först efteråt att det inte var förrän i år. Så kan det gå... mer kalas för er blir det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback