Fri stil med mist

Låter nästan som en OS-gren, eller hur? För ett par år sedan slog stilen Freestyle stort i den svenska scrapvärlden och idag har vi några extremt talangfulla scrappare som håller den fria stilen vid liv. Jag är inte en av dem..

Men i samband med att jag fick min framkallde foton från bla julen i brevlådan så skapade jag helt oplanerat denna Lo.



Jag började med att stämpla upp snöstjärnor med vit Studio akrylfärg och en Tim Holtz-stämpel. När färgen torkad mistade jag röd mist över cardstocken och misten fick ett glansigare och rödare uttryck där jag tidigare stämplat på akrylfärg.
Sedan lekte jag bara på. Som bakgrund till fotografiet så lade jag ett lager vit akrylfärg och en bit wellpapp. Sedan dekorerade jag med manilla-tags, snöre, knappar i form av snöstjärnor, tejp från Tim Holtz och till och med prydnadsbär från en slaktad julprynad. Freestyle a´la Susanne!



På begäran:
Lådorna från IKEA heter *KRUS* och finns i tre olika storlekar!
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60118214
/Lisa

Kommentarer
Postat av: kesti Trogen

Hej

Gillar dina förslag. var kan man få tag

på väskan Mackinac-

häls

Kesti

2011-01-08 @ 23:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback