:: after eight automat ::

Har den senaste tiden ramlat över både den ena efter den andra fina after eight automaten på nätet.
En fantastiskt finurlig och fin liten gå-bort-present. Eller att ha hemma själv för den delen!
Och den är riktigt enkel och rolig att göra.
Det finns som vanligt många olika mallar och varianter men jag har utgått ifrån den
här, och sedan modifierat vissa mått för att få den att passa mina önskemål.



Jag har använt mig av de nya härliga Bo Bunny pappren i serien Crazy Love, här More than words.



En närbild på locket.



Bara att öppna och fylla på med de härligt goda choklad-gottisarna!



Papper/Papers: Cardstock, Bo Bunny - Crazy Love
Övrigt/Embellies: Punchinellall, Minirosor, Band, Halv pärlor, Prima rosor


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Vilken fin after eight-automat! Super duper!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback