Vinnare och en LO

Först tänkte jag visa en LO jag gjort. Fotot har min 5-åriga son käppt på oss.
På denna Lo har jag gått loss med mycket färgkladd :O)

Färgen jag använt heter
Studio och finns i en massa olika färger.

Jag har även sprayat med glimmer mist - sand finns i stor flaska men ingår även i en av 4-packen om man vill har fler färger men i mindre förpackning :O)

Text stämpeln och det lilla kortet med hjärtfliken kommer från Greeting Farms och hittas just nu i rea kategorin.

Tapen är från Tim Holtz och finns i olika mönster.


Nu är det dax för vinnaren i choklad utlottningen.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Vinnaren är...

Postat av: Sussi
Choklad....!!! Vill ha!!
Kommer att tillverka massor av såna förpackningar som "gåbortspresenter"
2011-02-14 @ 20:38:16
URL: http://sussia.blogg.se/

Maila mig din adress till [email protected] så kommer den med posten.


Kramis
Jessica - tussan

Kommentarer
Postat av: Elwa

Grattis till en vackert omfamnad chokladbit!

Postat av: Sussi

Såg först nu att jag vunnit...... Men adressen är inmailad och jag väntar vid brevlådan!!

Tack!!!



2011-02-17 @ 20:35:23
URL: http://sussia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback