Nu kör vi igen!

Hej alla!
Vilket härligt fotoväder - åtminstone här i Södermanland - strålande sol, takdropp och det känns faktiskt som om våren inte är allt för avlägsen, men men, det är ju vinter fortfarande.

Jag kommer att ha kärleken som tecken den här veckan som kommer bland annat m h a BoBunny. Lite ideér, tips och inspiration tänker jag bjuda på. Eftersom det är söndag och många kanske är trötta idag så mjukstartar vi!



En murstämpel från prima och på den är
Lisas blomster stämplade. Lite bast runt och det är klart.





BoBunny har underbara papper och som många andra fabrikanter har de matchande tillbehör i form av dekortioner, pärlor,band, chippisar, klistermärken m m. En väldig fördel när man köper via nätet eftersom man då vet att det matchar varandra.

På kortet ovan har jag använt mig av Crazy Love, tyll från det här setet och en chipboard från den här.

Må så gott!
Chruss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback