:: live in the moment ::

Idag tänkte jag visa ett easel-card som jag gjort med hjälp av mina Spellbinders Nestabilities.



En närbild på kortet när det är stängt.



Har gjort kortet ganska rent och sparsamt för att låta den härliga texten hamna i fokus!

Det härliga pappret är från
Tim Holtz Vintage Shabby. En av mina stora favoriter just nu, med papper i mjuka bruna, rosa och blåa toner i allra bästa TH-anda.



Texten kommer ifrån Tim Holtz Set 001 - Natures Moments.

Bandet runt kanten är sk Trimming Ringlets och finns i flera härliga färger.



Förutom minirosorna så har jag stämplat den lilla fjärilen på ett genomskinligt papper (med vattenfast dyna) och dekorerat med på kortet.

Hoppas ni får en fantastisk fredag med mycket fredagsmys!


-::- Åsa -::-


Kommentarer
Postat av: Beje

Det är jätte fint när det är så där enkelt. Det är som du säger att texten kommer fram. Jätte fint

2011-02-25 @ 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback