Ett enkelt kort

I väntan på att få sätta tänderna i alla underbara CHA-nyheter så har jag idag skapat ett enkelt kort. Det är så skönt att tillåta sig själv att skala av och bara gå tillbaks till grunden.



Jag har gjort en grön distressruta, klippt ut den och sedan satt fast den på min kortstomme med 3D-kuddar. Jag snurrade ett enkelt snöre runt rutan och dekorerade med blommor utstansade med den klassiska retro-stansen (medium) och några knappar. Ni har väl inte missat att Lisa har fått hem underbara stickers från Basic Greys Basic-serie. Där finner ni bla dessa bokstäver som passar utmärkt till kort (bland annnat..).

----------------------------------------------------------------

Ni håller väl koll i
Lisas blogg för där kommer det uppdateringar från USA på löpande band...

Kommentarer
Postat av: Zarah

Precis hur snyggt som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback