:: corner bookmark ::

Idag tänkte jag visa ett hörn-bokmärke.
Jag läser i perioder en hel del böcker, och är det nånting jag har brist på så är det bokmärken!
Jag använder allt möjligt för att markera vart i boken jag är, men nu tänkte jag göra någonting åt det...



Jag har använt mig av ett av de härliga Greeting Farm motiven från kitet Mc Splendid Farm.
Ni har väl inte missat att det är REA på alla Greeting Farm-motiven!



En närbild.

Jag har använt mig av Tim Holtz papper från kitet Shabby Vintage och Paper Trims från Basic Grey.
Ni missar väl inte den ursnygga spetsen!! Älskar den!



Jag tycker verkligen om den här hörnvarianten på bokmärken.
Den ramlar inte lika lätt ur boken som vissa andra tenderar att göra.

Allt material finns i butiken!


Stämplar/Stamps:
Greeting Farm - Mc Splendid Farm
Papper/Papers: Cardstock, Tim Holtz - Shabby Vintage
Färgläggning/Coloring: Promarkers & Copics on Letraset Cartridge Paper 270g
Ink/Färg: Memento - Tuxedo Black, Distress Ink - Tea Dye
Övrigt/EmbelliesBasic Grey - Paper Trims, LaceFiskars Border PunchMiniroses, Hydragena flowers, Half beads, Seewing machine



-::- Åsa -::-


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Fint! Men jag saknar en mall - eller uppgift om var man kan hitta mallen.

Postat av: Zarah

Men Åsaaaaaaaa! Håll nu inte på och fresta mig såddär. Vilken UNDERBAR stämpel! dregla ...och vilket LJUVLIGT bokmärke! Man skulle ju inte komma nånvart i boken - bara sitta och klappa på fina bokmärket ju! :D

2011-02-21 @ 14:20:24
URL: http://zarischka2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback