Bilder från CHA! (äntligen)

Nu är bilderna överkopierade så jag kan arbeta med dom lite lättare.

Här kommer en bildkavalkad från mässan med lite smått och gott av allt vi såg. :)

Vi gör ett halsband av två kapsyler. :)


Råttfällekonst




Mycket "smakliga" montrar hos en del....









Blev fångad på kort inne i Hero Arts monter.








Nu sitter vi och gör ett kort och testar nån makkapär som sätter i "4-benta" brads. Vet inte vad dom heter, har säkert nått bra namn.




Känner ni igen nån på bilden? :)


Klänningar i papper - vi såg mååååånga olika och otroligt vackra skapelser.


Det spelades in videosnuttar. Hon har sitt eget "program" tydligen, minns nu inte vad hon heter.


Graphic 45 har alltid otroligt vacker monter!


För att inte prata om "personalen". (min gissning är att hon är ägaren, men jag är inte säker)


Och mitt i allt vimmel hajjade vi till och kunde läsa Svenska! Skoj.


Och så fick vi ju lov att fråga om det "obligatoriska" idol-fotot. ;)


Stig visar sin nygjorda blomma. (vi gjorde var sin sån allihopa)


Han dyker upp lite då och då - ungefär som gubben i lådan. :)


Man kan lätt dreggla ett par hinkar eller så när man ser vad han har skapat!


Små konstverk skapade med nya diesen.


Demo hos Ranger.


Och det var allt för den här mässan.
Blev inte så hysteriskt mycket kort som förra gången när det var "första" gången. :) Men vi hade inte mindre skoj för det! Kul att ni följt oss och jag hoppas ni stannar kvar och inspireras mer.

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Vad roligt att få se alla fina bilder. Minns förra året med stor glädje. Det var häftigt att vara på plats!

Postat av: Karin

Hon du inte vet vad hon heter som spelar in video heter Noell Hyman (om jag inte ser alldeles fel) och hennes webbsida heter http://www.paperclipping.com/

2011-02-10 @ 10:13:46
URL: http://www.scrappa.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback