Kommer dragandes med ett julkort iallafall...

Ibland hinner man inte, ibland får man ett julkort från en man glömt eller någon ny bekantskap..eller bara sådär.
Nu är ju dagen för posten med de speciella julfrimärkena passerad MEN du kan sätta på vanligt porto!



Ett fint papper + matchande cardstock. Det mönstrade viks om cardstocken, inuti sätter jag 2 bitar av baksidan av det mönstrade:



Jag sätter fast det mönstrade och cardstocken med eyelets och ett band - dvs jag limmar ingenting, bara de 2 bitarna inuti kortet.
En die är utstansad och fastlimmad på insidan och på den är jag stämplat ' endast tomten är vaken' - tycker det passar så bra med den gamle tomten! Kommer från
textark 8.

Sen på baksidan mina damer o herrar!
Där har jag en personlig stämpel från InkyWings!


Visst är den läcker!
Ni har väl inte missat de nya personliga stämplarna man kan välja och vraka mellan hos InkyWings???
Titta under produkter så hittar du ett urval för bröllop, jul, ovala,raka och runda!

Må så gott!
Chruss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback