Tim H Core'dinations distresspaper

Kan man ha MYCKET kul med!!! Härliga mustiga färger - både ur distress- och adirondackserien. Finns här!



Har har embossat en bit papper och då framträder färgen du har valt genom det svarta. Du kan förstärka det ännu mer genom att med lätt hand svepa över med ett fint sandpapper (är det mycket linjer etc så kan papperet gå sönder om du tar i för mycket - å andra sidan kan det ju även ge en sliten effekt). Rev itu biten och då framträder baksidan också.
Saloon är en stämpel ur den kollektion jag visade nedan - Go West som jag kallade den och som har blivit min favorit bland Tims alla nya stämplar.
Jag drog och svepte med olika bruna nyanser av chalks cateye-dynor.

Hoppas påsken rullar på bra för er med god mat och pyssel!
Chruss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback