ProMarker tutorial :)


For en tid tilbake fikk jeg en forspørsel ifra
Letraset,
om jeg ville lage en steg for steg over hvordan jeg fargela med ProMarker.
Gjett om jeg ville!! :D
Det er en ære å bli spurt, så tusen takk til Letraset!!
*************************
For a little while back i got a request from Letraset,
if i wanted to make a tutorial on how i colored with ProMarker.
Wohoo of course i wanted!! :D
It is an honor, so thank you so much to Letraset!! 

 Her er mitt ferdige prosjekt :)
***************
Here is my finished project :) 

 

  Er hun ikke bare nydelig?!
Steg for steg om hvordan jeg fargelegger finner du her :)
*************
Isn`t she just adorable?!
The tutorial on how i color you can find here :)

 Og vesken min :)
***********************
And my purse :)

 

 

 
Ha en superduper tirsdag,
go`klemmer fra Maya :)
********************
Have a wonderful Tuesday,
hugs from Maya :)


Recipe:

 Ink: Distress ink pads
Stamps:
TPS - Lil Lolita Evie, Stempelglede - Text
Papers: Bazzill - Cardstock.
DP: 3ndypapir - Blomstereng (fra Sommerkolleksjonen 08)
Tools: Letraset - ProMarker, Cartridge paper
Spellbinders - Circle, Impressiabilities
Embellies:
Roses, rosebuds, cherry blossoms, pearltread, Kuttut - Lace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback