Kalas för Lagret som fyllt 2 år!

 

Lagret har fyllt 2 år!
Tyvärr har jag inte haft tid och kommer inte ha tid att ha något kalas här i lagret så därför låter jag er alla komma på kalas i nätbutiken istället! 

KALASPRISERNA  GÄLLER:
Från kl. 9.00 tisdag 14/9 t.o.m. kl. 23.59 söndag 19/9

FRI FRAKT
(på alla ordrar under 2kg som kan skickas som brev inom Sverige)

25% PÅ SPELLBINDERS DIES
(priset du ser är vad du betalar)

GRAB-BAG MED OMONTERADE
20st omonterade stämplar från InkyWings egen linje.

100:-
Plockas från "backen" (den jag brukar ha med på mässor) och just nu är den
sprängfull med motiv som nyss plockats bort ur katalogen!
(Vid köp av flera grab-bags kan jag INTE garantera dubletter)

VINN PRESENTKORT
motsvarande värdet på din order!
Bland alla beställningar som inkommer mellan
kl. 9.00 tisdag 14/9 - kl. 23.59 söndag 19/9
drar jag en vinnare som får ett presentkort med samma summa som lagd order.

UTANFÖR SVERIGE?
Då bjuder jag på 3m valfritt band istället för fri frakt!
(jag stryker priset på 3m band från din beställning)


Obs! Inga erbjudanden gäller förhandsbeställningar,
personliga stämplar eller redan lagda ordrar.

/Lisa
www.inkywings.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback