Grattiskort till en liten pojke

För att inte vara kortmakare så händer det att jag i alla fall gör en del kort. Men oftast bara när jag vet att jag ska ge bort dem. Kanske ska jag sluta med att säga att jag inte är en kortmakare utan istället säga som vår läsare Gunvor skrev i en kommentar häromdagen, stämplare. För stämplare är ju även jag, även om det mesta jag stämplar hamnar på Lo'er istället för på kort.

Här är i alla fall ett kort jag gjort eftersom jag behövde ett. Min brorson Noa har fyllt 3år här i dagarna och i helgen fick han detta kort av mig och min familj.



Jag tycker alltid att det är svårt med dekorationer på "manliga" kort. Löjligt egentligen för karlar tycker väl också om blommor och fina saker?! Här fick det bli tre små stjärncharms som enda dekoration, det räckte så.

Dessutom så är väl
lilla Oliver helt underbart söt? Jag plockade upp hela tre olika färger från de härliga BoBunny och Inkido-papperna och färglade honom med Promarkers.
 Anledningen till att jag säger hela tre färger är för jag definitivt inte är van med att jobba med så många olika färger på ett projekt. För räknar man svart och vitt är vi uppe i 5 olika färger och till det tillkommer alla nyanser! Sedan har vi hudfärg, hårfärg och silverstjärnor. Ja, ni känner nog av min chock...

Allt material på kortet är införskaffat på InkyWings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback