Etiketter

Jag tycker alltid att det är bra att ha ett litet lager med små etiketter på lager. De är toppen att ha till det mesta; att sätta på paket, blommor, flaskor mm. Det är många gånger som det blir lite halvimproviserade presenter i sista minuten och då är det inte alltid jag har tid att göra ett kort som passar; men då är dessa toppen att använda.
Jag har gjort några enkla, färgglada etiketter med hjälp av
spellbinders och Bo Bunny papper.


Jag har lämnat utrymme för att skriva egen text.







Stämplar: Inkywings egna kollektion
Papper: Cardstock, Bo Bunny
Färg: Memento - Tuxedo Black
Färgläggning: Promarkers
Övrigt: Brads, snöre/band, Spellbinders

Glöm nu inte bort att Inkywings finns med på Avesta-mässan i helgen!
Passa på att komma och fyll på pysselförrådet inför hösten.

. : Kram Åsa : .


Kommentarer
Postat av: Yena

Dina etiketter är jättefina! Jag blev inspirerad att göra egna!

Här kan du, om du vill, se dem.

http://yenas.blogg.se/2010/september/etiketter.html

2010-09-09 @ 20:32:05
URL: http://yenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback