Blått och beige med BoBunny

Ett av de mest uppskattade sakerna på vår stugsemester i början av sommaren var att ligga på stugbyns långa brygga och fiska krabbor. Krabborna var små och givetvis inga matkrabbor så efter en stunds utflykt upp till oss här ovanför havsytan fick de hoppa ner till sina hem igen.



De härliga papperna i blått och beige från
Bobunny passade dessa semesterkort utmärkt. Stommen är faktiskt inte cardstock utan en lite kraftigare kartong med lite ruffig yta. Perfekt att använda till projekt som inte ska in i ett album  utan ska displayas framme tex eller till altrade projekt där ett stadigare papper behövs.
Dessutom har jag använt ett notisblad från Basic Greys Green at heart-Writer´s block samt stickers från BoBunnys stickersark Learning Curve.

Dekorerat har jag gjort med bradsramar. Dessa är gjorda för härliga halvpärlor för att göra egendesignade brads men de är även supersnygga som de är. Här har jag faktiskt haft 3D-lack i ramarna för ett lite blankare uttryck och hade jag velat hade jag kunnat lagt ett papper under 3D-lacket och på så sätt fått brads som matchat mitt projekt ännu mer. 

Titeln har jag gjort med hjälp av alphastickers från October Afternoon samt några gamla chipboardbokstäver som jag haft liggande i flera år som jag har pimpat med akrylfärg och 3D-lack.

Förutom för chipboardbokstäverna kommer alla produkter från InkyWings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback