Takk for meg/Thank you!

Dagens post er vemodig..
Etter over 2 år i Teamet til
InkyWings, har jeg valgt å trekke meg.
Det var ingen lett avgjørelse,
for i Teamet til Lisa har jeg fått utviklet meg til den kortlageren jeg er idag!
Jeg er evig takknemlig for all lærdom og støtte,
og ikke minst all inspirasjon og kreativitet dere har gitt meg!!
Det har vært en fantastisk tid!!
Lisa og resten av jentene i InkyWings, dere er fabelaktige ♥
******************************
Todays post is a bit sad..
After over 2 years in the InkyWings Design Team, i have decided to step down.
It wasn`t any easy decision,
beacuse in Lisa`s Team i have had the opportunity to become the cardmaker i am today!
I am grateful for all that i have learned, for all the support,
but above all, the inspiration and creativity you have given me!!
It has been a fantastic time!!
Lisa and the rest of the Team, you are fabolous ♥

 

 

 Kortet mitt er laget etter denne ukas skisse ifra Sketchy Colors :)
***************
My card is made after this weeks sketch over at Sketchy Colors :)

 

Digger disse Lil Lolita jentene villt!!
*******************
I love this gorgeous Lil Lolita girl!!

 
Ha en strålende søndag,
og takk for meg :)
Klem fra Maya ♥
*********************
Have a wonderful Sunday,
And thank you :)
Hugs from Maya ♥

Recipe:

 Size: 15*20 cm
Ink: Archival ink - Coffe
Distress ink Pads
Stamps:
TPS - Lil Lolita Lylah
Papers:
Bazzill - Cardstock
DP: Basic Grey - White paper stack
Musicnotes paper
Tools: Spellbinders - Circle.
Corner rounder punch
MS - Punch around the page Double loops
Retro Flower punch
Letraset - ProMarker, Cartridge paper pads
Glimmer chalkboard
Embellies:
Gem stones, Flowers, Stickles glitter glue




Kommentarer
Postat av: Willea

Åh, kommer att sakna dina vackra alster här - men följer dig såklart i bloggen :) Kram på dig! /Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback