Nya leksaker!

Att göra brads lite mer personliga är väldigt kul.
Med det här
startkittet från Papermania kommer man väldigt långt. Det innehåller brads, punchar och dubbelhäftande tape samt s k epoxycirklar som ger en upphöljd effekt.
Det bästa med den här är puncharna - hur många gånger letar man inte efter just den perfekta punchen men aldrig stämmer det? Eller så hittar man dem inte...För jag tillhör de som inte kan klippa runt och börjar jag så....vet man aldrig var det slutar....
Sedan finns det påfyllning att köpa ex detta.Silver, antikt guld eller antikt...

De i silver kan man ha extra kul med :-D


Det här kortet är med en av Lisas nya stämplar från Down under - Lil Lolita's. Jag har stämplat med svart memento, målat med MCP-tekniken.
Sen har vi en brad där över bandet -först har jag alcoinkat den med färgen eggplant, punchat ut en bit mönsterpapper, fäst den i bradsen och sedan på med epoxycirkeln.
Närbild:

En personlig touch!

På det här kortet har jag kladdat av all hjärtats lust!
En bit glossy papper färgades in med distresserna rusty hinge och spiced marmelade. På detta sprayade jag glimmer mist i färgerna olive vine, coffe och röd chalk för att få fram murriga höstfärger.
Stämplade enbart med Tim H stämplar och svart stazon.





På den svarta biten bakom motivet har jag dragit med en krylonpenna i färgen copper lite slarvigt.
Letade fram lite svarta fotohörn och monterade motivet med dessa.


Här har jag använt en silverbrad, färgat in den med lite av alcoinksen red pepper och även haft blending solution på bradsen. Punchade ut en bit av samma bakgrund som kortet och stämplade ett motiv på den, satte fast den i bradsen och sedan på med epoxycirkeln.

Visst blev det läckert!
Startkittet och påfyllningar finns hos Lisa i webshoppen - nu har hon varit på mässa så det KAN ha tagit slut men maila och berätta att du är intresserad så tar hon hem!

Kram Chruss

Kommentarer
Postat av: Maya

Men åhhhh, så stilig Chruss!!

Digget det brads settet, hmmm må nok ha ett sånn etterhvert ja ;)

Og guriland så lekkert som høstkortet ditt ble, du er dyktig på sånne kort!

Ha en fortsatt flott uke,

klemmer fra Maya :)

Postat av: Britt-Marie Carlsson

Jisse så fint!!!

2010-10-05 @ 12:43:42
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback