Ny vecka!

Nu är det min vecka igen och jag ska visa lite julkort då jag fått sätta saxen i Bo Bunnys julpapper men även ett buskort med annorlunda vikning kommer att visas.

Det kom snö här i fredags, lite snöblandat slask har dimpit ner idag så det är läge för lite julinspiration. Privat har jag gjort ett kort för varje vecka även om det kommer stötvis - men idéen passade mej faktiskt, jag slipper stressen innan jul för sista veckorna innan alla julkorten ska iväg är verkligen rekordsnabb!



Här är den lilla hjälpredan från TGF (the greeting farm) - målad med MCP-teknik, färgat in bakgrunden med joystick och gröna distresser. Glitter i luvan och lack på bjällra och skor.
Papperet är
Noel Cutouts från Bo Bunny - jag har skurit upp lite vid julkulan och stuckit in själva motivet där.

Må så gott!
Chruss

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Wow! Helt underbart trots enkelheten. Eller kanske tack vare? ;)



Kram, Gunvor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback