Lite ruffigt

Morgonen här var mörk och dyster men nu har solen tittat fram igen och färgerna ute blir man faktiskt glad av, så otroligt att vår natur skapar dessa konstverk alldeles själv ;-D

För helgen bjuder jag på lite Tim H kort.


Lite wellpapp, glimmer mist (som tyvärr inte syns), bast som är fastsatt med Tims - de är så smala och smidiga!


Pebbles har jag blivit förtjust i igen. Tyvärr har de en förmåga att gulna lite med ålderns rätt (host) men när man använder det på kort med dessa färger så märks det inte.



Ett collagekort - diaramen är av papp (ni vet väl att det går att göra egna m h a dies eller så kan man köpa plast/papp ute i handeln och måla, klä in i papper, stämpla på etc själv?)

Ha en fortsatt härlig helg!
Chruss


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Åh så härliga kort!



Kram, Gunvor

Postat av: Jenny

Oj oj, du ska bara veta hur mycket jag beundrar dig...!

Detta är nämligen min favorithobby, jag är 13 år gammal och älskar att hålla på med scrapbooking och sånt.

Det du gör blir verkligen jättefint!

Du ritar också otroligt snyggt.

2010-10-10 @ 10:11:23
URL: http://excellent.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback