Lil Lolita's

Från Australien kommer det härliga stämpelmärket Lil Lolita's. Härliga tjejer med karaktär och även om dem är smala med mycket detaljer så är de roliga att färglägga.

Grattis (15cmx15cm)




Här har jag använt 70-tals versionen, nämligen Hippie Willow. Hon är färglagd med Promarkers i färger för att matcha veckans kombination, orange och turkos.

Jag frångick min vanliga vita cardstock till fördel för färgen Kraft och matchade det med det prickiga Alphabet Soup Girl - Zoo Cuties. Anteckningspapperet kommer från BoBunny, Sun Kissed - Noteworthy Pages, och dessutom har jag klippt ut former från olika mönsterpapper. Molnen kommer från BoBunnys Sun Kissed - Skies och den söta humlan/biet från Alphabet Soup Girl - Zoo Cuties.

Övriga dekorationer från InkyWings är bollfrans och DewDrops.

Senare i veckan kommer både ett kort och en Lo där jag använt Sticky Back Canvas.
Kram Susanne/Susny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback