Stampscapes - 2

Vill man göra det riktigt enkelt för sig, så kan man stämpla med Stampscapes-motiv direkt på foton! En härlig sommardag la jag mig på rygg på bryggan och tog en bild på den vackra himlen med sina fluffiga moln. Gjorde sen en utskrift på färgskrivaren här hemma och vips så hade jag bakgrunden klar till detta kort. Sedan var det bara att komplettera med de stämplade motiven i svart. Visst blev det läckert!



Dessa tre stämplar har jag använt till bilden ovan.



Och här är ett annat motiv som jag också stämplat direkt på en fotoutskrift av en havsvy.



Bara två stämplar behövdes - öarna som skymtar i bakgrunden fanns redan på bilden, likaså himlen! Och kanotisterna paddlar i riktiga havet!



Ny dag i morgon = nytt Stampscapes-inlägg. Välkommen tillbaka!

/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Tesa/Therese

Du är ju bara för bra vännen! Helt underbart.

Kram Tesa

Postat av: Linda - Pysselbus

Men så himla läckert!! Nu måste jag ju plocka fram mina stampscapes och prova... Har liksom inte riktigt kommit igång med dem än...



Ha en härlig vecka!

Kram

Linda

2010-11-02 @ 12:32:56
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Elwa

Att stämpla på foton har jag inte testat! Det måste jag prova. Tack för edit i tidigare inlägget!

2010-11-02 @ 14:19:49
URL: http://verksta.blogspot.com
Postat av: lenislenis

Så snyggt! Jag har "lyckats hålla mig ifrån" Stampscapes men nu börjar jag svikta rejält... ;)

Får se hur länge jag kan håll amig ;)

Det är så snyggt tycker jag!

2010-11-02 @ 19:09:55
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback