Säg det med färg!

Färg, färg, färg. Den här veckan blir det mycket färg, stämplar från the Greeting Farm och kort (jag som försöker övertyga allt och alla att jag inte gör kort har hamnat i en scrapsvacka och gör kort på löpande band...).

Färg behöver inte vara så färgsprakande som på kortet här nedanför utan den här veckan blir det akrylfärg i fokus, även "ofärgad" vit sådan. Men vad kan vara bättre än att börja en färginspirerad vecka med ett riktigt fyrverkeri!





Jag har gjort bakgrunden genom att limma på silkespapper direkt på cardstocken. Sedan har jag målat på med tre kulörer av
Studio acrylic Paint och låtit det torka. Stämpeln är från the Greeting Farm och färglagd med proMarkers och stämpeln som skymtar bakom tjejen är från Tim Holtz.

De dekorationer jag har använt är bling från Prima, bollfrans samt alfabetsstickers från October Afternoon.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Så himla häftigt! Vilka underbara idéer du har! :D

Postat av: Anna

Hur coolt som helst! Hade inte klockan varit så mycket hade jag satt igång och kladda direkt!



Vinterkramen Anna

2010-11-23 @ 21:59:54
URL: http://annastenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback