Ha inte kaffe på pysselbordet!

Denna vecka har jag ett mål med mitt pyssel: MASSA KLET :-)  Färger, Glimmer och klet! Så jag satte mig vid pysselbordet och började kleta igår, så skoj.

Idag hade det torkat då skulle jag fixa det sista. Tyvärr är jag dock en kaffegalning och har alltid min kopp nära mig. INTE BRA!!!! Hela koppen med kaffe över min LO.

Så nu har jag precis fått ihop en till :-) Och kaffe koppen den står på ett annat bord nu!

Idag är det
akrylfärg, Tulip metallics, Glimmer Mist och lite TimHoltz dies som har fått vara grunden till min LO.



Jag började med att ta en enkelt rutigt papper från Basic Grey. Jag tog lite Vit, turkos akrylfärg från Claudia Helmut. Blandade i lite guld matallics färg från Tulip.
Målade på ett lager i botten som en "fotomatta".



För att få fotot att sticka ut lite så sprayade jag en bit med Sticky back Canvas med Svart Glimmer Mist


Stansade ut en tag och en namneplate och en Swirl med Tim Holtz dies. Målade med vit och turkos akryl färg. Lade till lite detaljer med Tulip dimension Fabrik Paints.



Stansade ut Bokstäver även de Tim Holtz Dies, som jag sedan målade och lade ett lager Glossy Accent på.

Du kommer så långt med lite akrylfärg och lite glimmer, så roligt att snabbt kunna förändra ett utseende.

Kram Anna-Lena aka Hönan

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Jätte snygg LO. Naj en massa kaffe över LO´n. Usch vad tråkigt...



Själv dricker jag inte kaffe men sambon gör. Han hade istället ut sin kopp kaffe över hela tangentbordet som för övrigt inte fungerade mera sen.



Kram Gurkiss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback