Ett litet kuvert för en glögginbjudan

Efter helgens pysslande (som inte resulterade i så mycket med var väldigt trevligt) så satte jag mig ner för att plocka lite. Hittade några små rest papper och kom på att jag skulle göra en enkel glögginbjudan.

Med ScorePal brädan vek jag till ett litet kuvert 3½ " x 2½". Men jag klistrade inte ihop det utan innuti har jag satt ett litet kort som jag kan skriva inbjudan på.

Runt kuveret lindar jag ett "band" av papper med en blomma på för att hålla ihop kuveret.











Papper: Röd & Grön cardstock,
 Bo Bunny Noel Stripe
Verktyg: Score Pal, Tim Holtz Tag and Bokplate dies  

Ett enkelt och roligt sätt att skicka inbjudningar eller julhälsningar på.

Kram Anna-Lena aka Hönan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback