:: annorlunda scrap ::

Så var det ny vecka igen! Oj, vad tiden går fort, nu är första advent inte långt borta! Så - hur går det med julkorten? Är de klara än? ;0)

Jag hoppas inte ni missade förra veckan! Så många fantastiska (!) Stamscapes-kort av våran gäst-DT
Ingrid. WOW!
Tusen tack Ingrid för en otroligt inspirerande vecka.

Själv tänkte jag börja veckan med lite scrap!? Inte helt likt mig, jag vet, för jag är en kortmakare ingen scrappare.
Men den här typen av scrap är kanske inte helt originell (vet inte ens om det riktigt räknas som scrap egentligen) men det blir väldigt fint! :0)



Jag har skrivit ut bilderna från datorn och sedan scrappat de på vanlig cardstock, som jag vikt på mitten - utefter storleken på fotot. Sedan har jag dekorerat med lite mönsterpapper och gått loss med symaskinen!
Enkelt men roligt! Dessa "foton" har jag sedan ståendes framme, de åker alltså inte in i någon pärm.


Denna är även dekorerad med lite snöre och en knapp.


Här har jag använt färdiga textremsor från Bo Bunnys serie Mamarazzi.




Detaljbilder!


Papper/Papers: Cardstock, Bo Bunny - Mamarazzi
Övrigt/Embellies: Button, Ribbon, Sewing Machine

Ha en trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback