You Rock!

Som det inte kan ha undgått någon så är jag djupt förälskad i the Greeting Farm stämplarna. Speciellt i Wildsprouts men givetvis också Anya och Ian.

Eric är en lite tuffare kille. En hårdrockare eller kanske punkare. Perfekt till lite tuffare killkort är han i alla fall.


Min Eric blev en rockig kille med svart hår, röda byxor och skäggstubb.
Kortet blev sparsamt dekorerat. Bakgrunden har jag gjort med hjälp av några bokstavmasker och glimmer mist. ett enkelt sätt att skapa en läcker effekt. Ovalen som jag placerat bakom motivet är utskuren med hjälp av en mall och dessutom har jag häftat dit en bit röd cardstock vilket nästan ger effekten av ett band.

Material från InkyWings:

Papper:
Cardstock

Färg: Glimmer Mist, ProMakers

Stämplar: The Greeting Farm-Eric

Dekorationer: Dew Drops

Bokstäver: alfabetstickers från Jenni Bowlin

Övrigt: Fiskars mall, Tim Holtz Mask- alfabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback