Barnevogn tut/Baby-pram tut :)

Jeg har fått mange spørsmål om hvordan jeg lagde barnevognen min.
Jeg har også fått flere spørsmål om jeg kunne lage en steg-for-steg,
så her kommer den :)

Tusen takk til alle dere som gir meg så mange flotte tilbakemeldinger,
det gir meg så masse!!
♥♥♥
I have had many questions on how i made the baby-pram.
And i have also had some questions for a tutorial,
so here it is :)

Thank you so much for all you`re kind comments on my work,
it gives me so much inspirations!! 

 Her er alle delene dere trenger (eller nesten alle, mangler håndtaket ;) )

Dere trenger følgende;

1 * Spellbinders scallop sirkel (den største av dem!) i kartong.
1 * Spellbinders sirkel i kartong
1 * Spellbinders sirkel i mønsterpapir.
4 * Spellbinders sirkel (den nest minste) i kartong.
4 * Spellbinders (minste) i mønsterpapir.
7 * kartong remser 17 cm lange (Mine er ca 2 cm brede)
7 * mønsterpapir remser 17 cm lange (mine er ca 1 cm brede)
1 * kartong 15 * 9 cm. Preges 1 cm på hver side.
********************************
Here is all the parts you need (Or almost all, you will also need a handle ;) )

You will need this parts;

1 * Spellbinders scallop cirkle (the biggest one!) in cardstock.
1 * Spellbinders cirkle in cardstock
1 * Spellbinders cirkle in DP.
4 * Spellbinders cirkel (the second smallest) in cardstock.
4 * Spellbinders cirkle (the smallest) in DP.
7 * Cardstock strips 17 cm long. (mine are ca 2 cm wide)
7 * DP strips 17 cm long (mine are ca 1 cm wide)
1 * Cardstock 15 * 9 cm. Make a fold on 1 cm on each side. 

 Så deler man opp de store sirklene på midten.
**************
Cut the big cirkles in the middle. 

 Og lim!
*************
And glue the parts together! 

 Lag hull på begge sider av de lange remsene, der skal det være plass til en brads.
Lag også hull på "båten"
Scallop halvsirklene skal limes på "båten" og hjul.
******************************
Make holes in the paper strips and make sure the hole is big enough for a brad.
Make two holes on the "boat" aswell.
Scallop half cirkles glues on the "boat" and also the wheels. 

 Så trenger du en firkant, for å lage "gulv" i vogna.
Denne er ca 10 * 9 cm og preges på 1 cm på alle sider.
***************************
Then you will need a square, to make a "floor" in the pram.
This one is ca 10 * 9 cm, and make a fold on 1 cm on each side. 

 Her har jeg limt "gulvet" i vogna og satt på kalesjen :)
************************
Here i have glues on the "floor" in the pram, and put on the canopy :) 

 Så trenger man ett håndtak :)
Jeg har brukt to kartongbiter, og ett grillspyd ;)
Lim det på, og voilà fiks ferdig barnevogn!
************************
Then you need a handle :)
I have used to cardstock leftovers and a barbecue pin ;)
Glue them on the pram, and you have finished you`re pram!

 Jeg lagde også ett lite staffelikort til :)
**************************
I made a easel card to go with the pram :) 

 Nyyydelige motivet er stemplet med distress ink chipped sapphire.
Blomstene har fått masse glimmer mist - Sea glass på seg,
det samme har rosebladene.
****************************
Beautiful motif are stamped with distress ink chipped sapphire.
The flowers are sprayed with glimmer mist - Sea glass.
And also the roseleafs.

 Er ikke det motivet nydelig?!
******************
Isn`t that motif just adorable?! 

 Og her er vogna med teppe :)
*************************
And here is the pram, with the blanket :)

 

 



 Håper det var noenlunde forståelig,
lurer dere på noe, så bare spør :)

Klemmer fra Maya :)
*********************
I hope it was understandable,
and if you have any questions, just ask :)

 Hugs from Maya :)

Recipe:

Ink:
Distress ink Chipped sapphire.
Stamps: InkyWings 
Papers: Glitz - Maya Damask
Tools:
MS - Rose leaf og kantstanser
Spellbinders scallop cirkle og cirkle
Embellies:
Blomster, Glimmer mist - Sea Glass, Brads, Charms og pearls.


Kommentarer
Postat av: Cina99

Det här är något av det vackraste jag sett!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback