Nya distresserna samt glimmer mist!

Nya distresser och nya produkter på Glimmersidan - visst är det härligt lockande!!!!!



Här började jag med att spraya glimmer mist -
sand and surf kit - på en bit fotokartong. Sand som påminner om sand ;-D och sedan på med turquoise och riptide samt lite av den mer opaka färgen sea glass.När jag var nöjd så tog jag en mask från Tattered Angels, duttade sedan över med den nya distressen stormy sky. Till många nya masker finns det även stämplar (clearstamps) som ger ett helt underbart resultat, jag stämplade trollsländan med memories midnight blue. Och resultatet blev en trollslända fångad på bild när den flyger över vattnet...
De små snäckorna är 3D-pappersstickers, privata.


Närbild av det stämplade motivet. Färgen blev dock något helt annat i scannern...

Det här kittet med glimmer mist är verkligen användbart, du får flera färger i ett paket som passar varandra. De är hälften så stora mot ordinarie flaskor (1 oz jmf med 2 oz) men det är ingen nackdel tycker jag.
Mycket att leka med!
Ha det bra!
Chruss

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Wow, vilket underbart kort!

Kram, Gunvor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback