Med cardstock som ram

Då fortsätter vi veckan med skapande i lager på lager.

Jag använder alltid fotomattor när när jag scrappar. Ibland tar jag dessa "mattor" ett steg längre och sätter cardstock bakom mina papperslager också, så varje lager får en ram.



Ser ni hur den vita ramen gör att papperlagren framhävs.

Det härliga bakgrundspapperet kommer ifrån Prima,
Flights of Fancy - Tiptoe. Jag har sedan vänt på samma papper och stansat ut border med Fiskars Treading Water-stans. Det sista papperet är ett rosa och romantiskt papper från BoBunny, Love Bandit - Stripe.

För att matcha med bakgrundspapperet gjorde jag egna små fjärilar av mönsterpapper och floss. Dessutom klippte jag till några vimplar (dessa fick också "mattor" för att synas bättre).

Som ni ser så använder jag mig inte bara av lager-på-lager när det gäller placeringen av mina papper utan även dekorationer och journaling hamnar ovanpå aom allting annat.

-----------------------------------------------------------------------------

Ni har väl inte missat att de nya och efterlängtade Distressdynorna samt refillerna har landat hemma på lagret. Dessutom har det kommit in Mini-Alphabet stickers i en mängd nya läckra färger.

Kommentarer
Postat av: Milo

SNYGGT!!!! Härliga färger! Coola pappersfjärilar! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback