Grattiskort!

Här kommer ett kort där jag även har insidorna dekorerade vilket är ytterst ovanligt när det gäller mej...


Jag började med att preparera vitt kartongpapper med distresserna stormy sky, chipped sapphire och tumbled glass. Stämplade
prickar med tumbled glass och sedan Fiskaren med memories midnight blue. Distressade kanterna med edgescraper och monterade på prickig cardstock.
Målade sedan 2 grungeboard i blått och tog lite clear rock candy (distress crackle paint) och monterade på kortet och det stämplade med blå metallicfärgade brads.
Över detta är det sprayat glimmer mist i färgen sea glass.

När man lyfter på fliken med bandet så hittar man den här hälsningen:


Här har jag också gått loss med distressena och glimmer mist. Stämplat texten med svart dyna.

Inuti kortet ser det ut så här:

Vitt papper preparerade med distresserna och så har jag stämplat fisken på rad.

Hoppas du får lite inspiration!
Chruss


Kommentarer
Postat av: Pysselfröken

Hej!

Vilket fint kort. Perfekt till en storfiskare. Glad påsk! kram

Postat av: Gunvor

Enkelt, men underbart läckert! "Liftvarning"!

2010-04-02 @ 15:17:45
URL: http://gunvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback