Chalka dina papper.

Sist ut den här veckan är en Lo med den klassiska chalkningen på alla papperskanter. Jag har dessutom använt en edgescraper för att markera kanterna på papperna.



Jag har använt
Fluid Chalk men det går att använda en mängd stämpeldynor till detta ändamål, men tänk på att det är fördelaktigt om den har kort torktid. Jag har använt Primas helt underbara Shabby Chic Collection - Majestic Breeze som bakgrund. Detta har jag matchat med några spillpapper från Prima och BoBunny. Jag har dekorerat med band, vita Gardenias , blåa blommor från BoBunny, blad, samt härliga blingstenar. Till texten har jag använt Alpha-stickers.

Med det önskar jag er en Glad Påsk nästa helg. Kram Susanne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback