En tekopp med pinuppa

Hejsan!

Jag har fått den stora äran att gästdesigna här hos InkyWings,
och jag kommer att lägga upp ett alster varje dag den här veckan.
Först ut är ett kort med en av The Greeting Farms helt underbara motiv.



På det här kortet som ser ut som en tekopp, har jag använt
mig av dels pinuppan, och stjärnor plus biljetten som det står
grattis på. Tjejen är målad med distresser.



En liten rosett fick pryda tjejens hår och så fick hon lite make up.
I prickarna på klänningen har jag haft glossy glaze för lite effekt.



Stjärnorna har jag embossat när jag stämplade dem. Det är lite
prickar även här av glossy glaze.



Biljetten har jag klippt i två delar och chalkat lite runt de trasade
kanterna. Rosorna är glittrade med stickles.

Det var allt för idag!
Massa kramar Milo Lilja

Kommentarer
Postat av: Junibarn

Gud vad vackert. Scrapbooking när det är som bäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback