Bada med dinousaurier & Rockig tavla


Nu är min gäst-DT-vecka slut, det här är sista inlägget
från mig. Hoppas ni får en helt underbar sommar med
mycket sol och ledighet! Om ni vill fortsätta titta på det
jag och frugan skapar så är ni välkomna till vår blogg
på adressen:
http://fruarnalilja.se.

Massa kramar Milo

 

Killen med dinosaurier i famnen och runt fötterna kommer från
The Greeting farm. Almanackan är såå grymt snyggt gjord,
och väldigt användbar. Den passar till det mesta.

 

Svirlarna runt blomman har jag krackelerat.

Lite glitter för att få en effekt på dinosaurierna.

 


 

Den här häftiga tavlan med tjejen från The greeting farm har
min fru Anna gjort. Hon har även använt sig av gitarren med
texten "Rock it baby", två olika stjärnor, en text, trumsetet och i
bakgrunden kan ni även se krackleringsstämpeln.

Gitarren är lackad med glossy glaze.

Stjärnorna är embossade.

Blommorna är stansade, och här ser man även lite av
fläckarna i bakgrunden, bakom stjärnan, som även det är en
stämpel.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback