Till en Vin/saft flaska

En enkel Gåbortpresent är alltid bra att ha. Denna Flaskhängare är en trevlig sådann. Jag fick själv en av underbara Elsamaja som var på besök hos mig för några veckor sedan, och jag fick hennes mall. Denna mall hade hon skrivit ut från Milo som gästade oss här förra veckan. Mallar hittar ni på hennes sida här.



Innuti flaskhängaren kan man läga i något mera trtevligt, ett presentkort eller några Trisslotter :-)




Papper: Grömn Cardstock, BoBunny Calypso

Stämpel: Som en stjärna,

Övrigt: Stämpel Färglagd och stämplad med LePlume





Ni har väl inte glömt bort att det är Mässa i Leksand i helgen!!!

Mer info hittar ni här.


Kram Anna-Lena aka Hönan

Kommentarer
Postat av: Milo

Halloj!

Jag letar efter den där barnvagnen ni hade med på mässan... men det går inte att bläddra bakåt i den här bloggen... Så, om någon har den mallen, så får ni JÄTTEGÄRNA maila mig den! =)



Kram Milo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback