Sol och hav

Idag bjuder jag på en riktig solig Lo med foto från havet. En riktigt färgglatt alster blev det med favoritfärgerna gul och turkos.

På utflykt i en trampbåt (12x12)


Visst är bakgrundspapperet såå underbart, jag föll som en fura när jag fick syn på det. Givetvis är det från en av BoBunnys nya serier som InkyWings har tagit hem. Även det ljusturkost prickiga papperet är från BoBunny men en äldre serie.

BoBunny har även släppt matchande block med journaling-papper till serierna, det mindre halvcirkels-papperet som påminner om ytterligare en sol kommer från ett sådant block.

Sedan har då Tim Holtz varit i farten igen och släppt ett ett helt underbart och kraftigare band som påminner om ett måttband. Trollsländorna är från the Greeting farms "Sunshine kit" och är färglagda med promarkers och halvpärlorna, Dew Drops, finns också hemma hos InkyWings.

Lo'ens titel har jag skrivit med en mängd olika alfabets-stickers och thickers, ett bra sätt att använda sina rester. Men ni ser väl att jag har glömt en bokstav :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback